- Regulamin
- Witamy na stronie internetowej „QRlab.pl”
- Nasza oferta sklepu internetowego została złożona zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi handlu elektronicznego i umów zdalnych.
- Klient oświadcza, że przed złożeniem zamówienia zapoznał się i zaakceptował wszystkie powyższe informacje oraz ogólne warunki sprzedaży.
- § 1 DEFINICJE
- Sklep – sklep internetowy funkcjonujący pod nazwą qrlab, dostępny pod adresem internetowym: www.qrlab.pl
- Klient – oznacza każdą, posiadającą zdolność do czynności prawnych osobę. Jeśli Klient, korzystając ze Sklepu, dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową, jest konsumentem. Od 1 stycznia 2021 r. postanowienia dotyczące Klienta, będącego konsumentem, znajdują zastosowanie również do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
- Konto – osobiste konto o unikalnej nazwie zgodnej z adresem e-mail wskazanym przez Klienta w procesie rejestracji, w którym przechowywane są wszystkie dane Klienta oraz historia jego transakcji, zabezpieczone hasłem ustanawianym przez Klienta w toku rejestracji.
- Regulamin – niniejszy dokument, który reguluje zasady i warunki korzystania ze Sklepu.
- Trwały nośnik – materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
- § 2 INFORMACJE PODSTAWOWE
- Właścicielem serwisu i sklepu internetowego qrlab.pl jest :Mrsite.pl Robert Gęsiarz NIP: 949-159-78-15,
- 42-224 Częstochowa, Jankowskiego 42/12
- Kontakt ze Sprzedawcą jest możliwy za pomocą. poczty elektronicznej pod adresem: biuro@qrlab.pl numeru telefonicznego: +48 668 640 866
- Regulamin określa szczegółowe warunki świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu, który obsługuje i zarządza Sprzedawca. Klient powinien zapoznać się z treścią Regulaminu przed zarejestrowaniem Konta w Sklepie, albowiem kształtuje on jego prawa i obowiązki.
- W celu zarejestrowania Konta w Sklepie Klient powinien poprawnie wypełnić Formularz rejestracyjny dostępny w formie elektronicznej na stronach internetowych Sklepu, podając swoje prawdziwe dane oraz dokonać akceptacji Regulaminu
- § 3 OFERTA I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu prowadzi sprzedaż na odległość produktów znajdujących się w jego ofercie tj. stron internetowych, sklepów internetowych oraz hostingów. Z głównymi cechami produktów Klient może zapoznać się przed złożeniem zamówienia na stronach Sklepu dotyczących poszczególnych produktów.
- Zakup produktów odbywa się bezpośrednio przez stronę www.qrlab.pl
- Sklep internetowy umożliwia zakup produktów 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
- Obsługa klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00.
- Kontakt z pracownikami sklepu możliwy jest mailowo: biuro@qrlab.pl lub telefonicznie: +48 668 640 866
- Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
- Aby zamówienie zostało zrealizowane należy poprawnie wypełnić formularz zamówienia na stronie www.qrlab.pl
- Złożenie zamówienia dokonuje się poprzez dodane właściwych produktów do Koszyka, stanowiącego element Konta oraz jego potwierdzenie przez kliknięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku.
- Złożenie zamówienia każdorazowo wymaga uprzedniego zapoznania się z Regulaminem oraz akceptacji jego warunków jako wiążących w przypadku potwierdzenia zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku przez Sprzedawcę.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje poprzez e-mail potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, zawierające m. in zaakceptowaną przez Klienta treść regulaminu, listę wybranych produktów, ceny jednostkowe produktów, informacje o udzielonym rabacie, koszty dostawy, wartość zamówienia, adres dostawy, dane do faktury, wybraną formę płatności i inne indywidualne informacje.
- W przypadku braku otrzymania potwierdzenia zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku na podany przez Klienta adres e-mail lub braku otrzymania informacji o niedostępności części produktów w terminie 24 godzin od złożenia zamówienia, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą
- § 4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Realizacja zamówienia następuje w terminie do 72 godzin, licząc od dnia zawarcia umowy i otrzymania przez Klienta wszystkich niezbędnych do wykonania strony materiałów.
- W przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany wraz ze wskazaniem przyczyny oraz prawdopodobnego terminu dostawy. Klient jest wówczas uprawniony do anulowania zamówienia w przeciągu 24 godzin od otrzymania informacji o wydłużeniu terminu realizacji zamówienia.
- Za zamówienie Klient może dokonać zapłaty w następujący sposób:a. poprzez przelew (w tym z wykorzystaniem systemu szybkich przelewów internetowych Tpay – szczegółowe informacje o tym sposobie płatności znajdują się na stronie: https://tpay.com poprzez tradycyjny przelew bankowy na konto: 30109017950000000155202866
- Do każdego zrealizowanego zamówienia Sprzedawca dostarczy dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży. Jeśli Klient jest zainteresowany otrzymaniem faktury VAT, powinien poinformować o tym Sprzedawcę w momencie złożenia zamówienia (poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia) oraz przekazać Sprzedawcy dane wymagane do prawidłowego wystawienia faktury VAT. Przed dokonaniem płatności Sprzedawca może wystawić dokument będący podstawą dla dokonania wpłaty – faktura pro forma.
- § 5. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCJE
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie są tworzone indywidualnie dla każdego Klienta z osobna, co uniemożliwia anulowanie lub zwrot zamówienia w momencie rozpoczęcia nad nim prac. Termin rozpoczęcia prac sprzedawca ustala od momentu zaksięgowania płatności za zakupiony przez Klienta produkt. Wyjątkiem w zwrotach stanowi usługa hostingowa, która może przez Klienta zostać wypowiedziana w terminie 14 dni od momentu dokonania zakupu.
- W trakcie wdrażania produktu oraz po jego przekazaniu Klientowi, Klient ma prawo do składania reklamacji, które będą ze strony Sprzedawcy rozpatrywane w trakcie 48h od otrzymanego zgłoszenia.
- W przypadku reklamacji, w celu przyspieszenia jej rozpoznania, Klient powinien w pierwszej kolejności skontaktować się mailowo pod adresem biuro@qrlab.pl
- Jeżeli Sprzedawca uzna reklamację za nieuzasadnioną, wówczas Sprzedawca zaproponuje Klientowi inne rozwiązanie, które pomoże rozwiązać zgłoszony przez Klienta problem.
- Gwarancja na wykonane strony www oraz sklepy internetowe wynosi 24 miesiące. W tym okresie Sprzedawca będzie dbać o prawidłowe ich funkcjonowanie, a ewentualne wady wynikające z powstałych błędów zostaną bezpłatnie naprawiona. Gwarancją nie są objęte elementy dodatkowe np. wgrane samodzielnie przez Klienta moduły lub działania ze strony Klienta, które do tych błędów doprowadziły. W takich przypadkach Sprzedawca może zaproponować Klientowi odpłatą naprawę.
- § 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin jest integralną częścią treści zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z potwierdzeniem zawarcia umowy na odległość dostarczanym na trwałym nośniku.
- Sklep nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu przez jego uzyskanie za pośrednictwem strony internetowej www.qrlab.pl
- Wszelkie spory, wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu.
- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z alternatywnych metod rozwiązania sporu – zwrócić się do właściwego organu o mediację bądź skierować sprawę do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny. W szczególności Klient może skorzystać z pomocy Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej, wystąpić o bezpłatną poradę prawną do Miejskiego (Powiatowego) Rzecznika Konsumentów bądź organizacji konsumenckich (dla przykładu takich jak: Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Aktualne zasady dostępu i tryb postępowania przed wskazanymi organami i organizacjami są możliwe do uzyskania po nawiązaniu kontaktu z wybranym podmiotem.
- Dodatkowo Klient ma dostęp do platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na poziomie unijnym (platforma ODR) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Platforma ODR stanowi jeden punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług. Jest to interaktywna strona internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych instytucji Unii.
- § 8 WARUNKI TECHNICZNE. ZAKAZ DOSTARCZANIA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM
- Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także mając na względzie obowiązki informacyjne przewidziane w art. 12 ust. 1 pkt 19 i 20 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Sprzedawca informuje, iż a. warunki techniczne dla korzystania ze Sklepu są następujące: każde urządzenie umożliwiające uruchomienie przeglądarki internetowej typu: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Operab. Dodatkowe wymagania techniczne:- Włączona obsługa ciasteczek (cookies) – Włączona obsługa JavaScript, – Włączona obsługa wyskakujących okienek, – Zainstalowana wtyczka Adobe Flash Player 11 lub nowsza.c. mające znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych Sklepu ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Klienta mogą być następujące: w realizacji szybkich przelewów za pośrednictwem systemu szybkich płatności Tpay.com
- Sprzedawca informuję, iż umieszczanie przez Klienta w ramach Sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
Płatności
W naszym systemie zamówień PrestaMania możesz dokonać płatności za złożone zamówienie w dwa proste sposoby. Akceptujemy następujące sposoby płatności:
Szybkie płatności Tpay – zaletą tej płatności jest szybkość i wygoda obsługi. Należność za zamówienie praktycznie od razu wpływa na nasze konto, a zamówienie jest błyskawicznie przekazywane do realizacji. Za pomocą tego systemu można płacić przelewem po przekierowaniu do Twojego systemu bankowości, Blikiem wpisująć błyskawicznie sześciocyfrowy kod, a także kartami płatniczymi VISA, Mastercard.
Przedpłata Przelew Tradycyjny – w tym przypadku zamówienie będzie realizowane po zaksięgowaniu Twojej wpłaty, co może nieco wydłużyć proces realizacji zamówienia. Po złożeniu zamówienia tworzona i wysyłana jest faktura proforma na podstawie której dokonasz swojej płatności.